Dagligvarukedjan uppdaterar sina butiker och förser dem med sitt senaste designkoncept. Här är två exempel.
Dagligvarukedjan har öppnat en ny butik där designen andas "Parisian chic". Se bilderna från det inspirerande konceptet.
Varumärket ville pånyttföda sin fysiska närvaro. Resultatet: en nyskapande och visuellt stark butiksmiljö.
Den klassiska varuhuskedjan har öppnat en ny ankarbutik i köpcentrumet. Konceptet innehåller en hel del nyheter.
Dagligvarubutiken Ica Stop i Täby har uppdaterat såväl varumärke som design. Man vill förvandla inköpsrundan till en upplevelse i sig.
NK har öppnat en avdelning där man ska kunna ”inspireras, fascineras, vistas och shoppa”.
Kedjan investerar miljardbelopp i sina fysiska butiker för en bättre och mer inspirerande upplevelse. Detta är åtgärderna.
Forskare uppmanar detaljhandeln att använda AI-kopplade kameror för att skräddarsy butikslayouter och maximera försäljningen.
Varumärket Eton vill överträffa kundernas förväntningar i ett nytt hållbart butikskoncept. Man testar även en ny strategi för visual merchandising.
När kunderna nu återvänder till butikerna vill kedjan förlänga besöket och uppmana till nya upptäckter. Så här ska det gå till i det nya butikskonceptet.