I Casalls nya koncept möter mode innovativ funktion. Med designen vill man hylla kvinnliga former, styrka och passion.
”Visar att vi menar allvar. Vår ambition är att bli ett Amazon för hållbara produkter”, säger marknadschefen.
Allt handlar inte om låga priser – här är några segment inom retail och food & Beverage med potential att öka.
Classic Pilates är en komplett utrustad pilatesstudio – nu har man öppnat i ett köpcentrum i cityläge.
Den nya tidens köpcentrum växer fram – i en ny riktning. Framtiden är både digital och hyperfysisk – här är tio anledningar till det.
Kunderna möts av en experimentell studio. Med färgterapi och lokala samarbeten vill man skapa lust att röra sig mer.
Varumärket Lululemon har haft en positiv utveckling under de senaste åren. Nu siktar man på att dubbla omsättningen.
Nike vill skapa en brygga mellan digital och fysisk handel. Här är nyheterna i varumärkes senaste och digitalt laddade butikskoncept.
Lululemon lanserar två nya initiativ som ska bidra till att minska varumärkets miljöpåverkan.
Fysiska detaljhandelskedjor inleder samarbeten med inriktning på fitness i hemmamiljön.