Uniqlo öppnar ett nytt globalt flaggskepp. Det innebär en ny närvaro för varumärket i de livliga shoppingkvarteren.
Varumärket har öppnat sitt första flaggskepp. Med en personlig upplevelse vill man stärka relationen med sina kunder.
Circle K inleder en storsatsning för att möta förändrade behov och köpmönster. Men gör det med en ny typ av flaggskepp med ”extra allt”.
Ännu en anledning att besöka Empire State Building. Starbucks erbjuder butik, workshops, provsmakningar samt mat och dryck i en unik art déco-miljö.
Toys"R"Us ska öppna ett nytt flaggskepp. Det nya flaggskeppet blir cirka 2 000 kvadratmeter stort och sträcker sig över två våningsplan.
Ambitionen: butiken ska innehålla produkter – och vara ett intressant designobjekt i sig.
Lego har öppnat ett nytt flaggskepp i det allt allt hetare distriktet. Det digitala och modulära upplevelsekoncept ska nu appliceras i hundratals butiker.
Nutritionister, tränare och samarbetspartners bidrar för att kunderna ska sina målsättningar.
M&M'S, har öppnat en butik fylld med godis, presentartiklar och kärlek till de lokala omgivningarna.
”Vi fokuserar på att turboladda vår onlineverksamhet”. Man ser stora möjligheter att utöka antalet länder ytterligare.