Ett nytt flaggskepp vill få kunder att känna sig bekväma, trygga och välkomna.
Varumärket vill revolutionerna löpning. Nu har man öppnat ett nyskapande flaggskepp med dold analysteknik och en magisk vägg.
Ett sortiment präglat av varumärkets DNA. Ugg planerar nu att lansera konceptet globalt.
På fyra våningar omsluter man besökaren i allt vad varumärket Rituals står för.
Tiffany & Co har ett klassiskt flaggskepp på Femte avenyn i New York. Butiken genomgår just nu stora förändringar för att stärka upplevelsen.
Twinings flaggskepp från 1706 har nyöppnats med ett uppdaterat koncept. Man har gått från transaktioner till upplevelser.
Skechers har öppnat ett nytt flaggskepp på klassiska Rue de Rivoli i Paris. ”Förväntar oss att denna butik blir en viktig showpiece”.
På 5 000 kvadratmeter finns bland annat en bil, ett gym och ett vardagsrum. Här ska kunden själv kunna uppleva det bekväma AI-livet. Se bilderna här!
Det missionsdrivna konceptet är skapat med syfte att lyfta fram varumärkets hållbarhetsarbete. Nu har butiken prisats som en av årets absolut bästa.
MQ Marqets strategi bygger på ökat fokus på e-handel och färre fysiska butiker. I Göteborg city väljer man att satsa på butiken i Femman i Nordstan.