Skincity’s erbjudande lyfts in i Kicks fysiska och digitala ekosystem.
Med en rebellisk attityd och passion för mångfald driver det kvinnoledda företaget förändring inom skönhetsvärlden.
Ett DNA-test möjliggör personaliserade produktrekommendationer.
Butiken blir den första av sitt slag i Sverige med ett helt nytt butikskoncept som underlättar och förbättrar shoppingupplevelsen.
Hållbara insikter. En studie har undersökt hur livscykelanalys kan användas inom detaljhandeln. Detta i syfte att minska klimatpåverkan.
”Både makeup och hudvård är växande segment”, säger marknadschef Anna Martinsson.
Varumärket öppnar en noggrant kuraterad pop up-butik i det lyxiga boutiquehotellet.
Här aktiveras ansiktets bortglömda muskler. Butikskonceptet hålls samman av en, fysisk, röd tråd.
Ett nytt flaggskepp vill få kunder att känna sig bekväma, trygga och välkomna.
Gents ansluter sig till de företag som nu testar försäljning via en virtuell 360°-butik.