Ska driva omställningen mot ett cirkulärt samhälle med fokus på handel, textil, mode och stadsutveckling.
Startar ett program för entreprenörer och startups, från hela världen, som vill skapa framtidens lösningar.
Anläggningen ska främja tillverkning av hållbara livsmedel samt möta en global utmaning.
Puma har skapat ett nytt koncept som ska bidra till att vässa produkter, kampanjer och varumärke.
Varumärkets prisade flaggskepp i New York var nyskapande. Nu fortsätter man utvecklingen av upplevelsen i ytterligare ett nyöppnat flaggskepp.
De traditionella shoppingkanalerna har kompletterats med nya. Detta är vägen till konsumentens hjärta i det nya landskapet.
Sko- och livsstilsvarumärket Camper har lanserat en sneaker som kunden själv kan sätta samman.
Supply chain ökar sina innovationsinvesteringar. Det finns fler anledningar till detta enligt en ny undersökning.
Stå stark i motvinden 2023! Det kommer krävas mod, innovation och tilltro på automation för att bli en vinnare inom retail.
Reitan Convenience ökar takten för hållbarhetsarbetet ytterligare – siktar på att ha ett fullt hållbart sortiment i företagets alla butiker till 2030.