Varuhuset har skapat julkänsla deluxe inför de kommande helgerna. Man gör det under parollen ”ju mer desto bättre!”. Se bilderna här.
Generation Z blir äldre och påverkar detaljhandeln allt mer – detta är vad man efterfrågar.
Lågpriskedjans försäljning under december slog alla tidigare rekord – en tung anledning var lyxsortimentet.
Svenskarna tvivlar på sin förmåga att köpa uppskattade julklappar. En vetenskapligt baserad formel löser problemet.
Köpcentrumet har i år lämnat över skapandet av julkampanjen till barns fantasi och AI-teknik. Här är resultatet.
Amazon har öppnat hållbar pop up-butik där man ger varorna en andra chans.
Shoppable-trenden allt starkare. Kedjan kombinerar romantiska julfilmer, sociala medier och shopping.
För att rusta sig inför årets julhandel – och minska köerna – väljer Bring att öppna ett eget pop up-ombud.
Personen bakom en av Stockholms mest pyntade balkonger har i år skapat köpcentrumets julskyltning.
Med en ny AI-robot vill köpcentrumet sprida glädje och hjälpa kunderna att rimma på de nyinköpta klapparna.