Varumärket tagit sig an ett uppdrag; att få tillbaka glädjen till poolen. Man gör det med en undervattensautomat.
Med sitt nya globala koncept Underwear for life vill man skildra livet med alla sina svängningar.
Köpcentrumet har i år lämnat över skapandet av julkampanjen till barns fantasi och AI-teknik. Här är resultatet.
Dagligvarukedjan Lidl släpper, tillsammans med två konstnärer, en posterkollektion.
Ett lokalt initiativ ska stärka ungas självbild och bidra till diskussionen kring idealens påverkan på individen.
Skiftarbetare har den mest ohälsosamma kosthållningen. Detta vill dagligvarukedjan motverka med en satsning på en tillfällig drive-thru.
Decathlon byter namn till Nolhtaced. Detta för att markera att man även kan handla omvänt. ”Vi vill sänka tröskeln för second hand och öka köpkraften”.
Victoria's Secret globala kampanj Undefinable ”välkomnar och hyllar kvinnors röster och unika individuella perspektiv”.
E-handelsföretaget delar med sig av relevant innehåll i tunnelbanan. Budskap och bilder anpassas i realtid efter det lokala värdet.
Allt följer samma rosa tråd och utseende i El Taco Trucks färgglada värld. Nu färgar man även butiksmiljön rosa med sina exponeringar.