Kedjan gör det möjligt att fånga ögonblicket i restaurangens drive-thru. Så här går det till.
Varumärket tagit sig an ett uppdrag; att få tillbaka glädjen till poolen. Man gör det med en undervattensautomat.
Under våren har köpcentrumet drivit kampanjen No Waste. ”Vi har ett viktigt uppdrag från vår ägare”.
Med sitt nya globala koncept Underwear for life vill man skildra livet med alla sina svängningar.
Köpcentrumet har i år lämnat över skapandet av julkampanjen till barns fantasi och AI-teknik. Här är resultatet.
Dagligvarukedjan Lidl släpper, tillsammans med två konstnärer, en posterkollektion.
Ett lokalt initiativ ska stärka ungas självbild och bidra till diskussionen kring idealens påverkan på individen.
Skiftarbetare har den mest ohälsosamma kosthållningen. Detta vill dagligvarukedjan motverka med en satsning på en tillfällig drive-thru.
Decathlon byter namn till Nolhtaced. Detta för att markera att man även kan handla omvänt. ”Vi vill sänka tröskeln för second hand och öka köpkraften”.
Victoria's Secret globala kampanj Undefinable ”välkomnar och hyllar kvinnors röster och unika individuella perspektiv”.