E-handelsföretaget delar med sig av relevant innehåll i tunnelbanan. Budskap och bilder anpassas i realtid efter det lokala värdet.
Allt följer samma rosa tråd och utseende i El Taco Trucks färgglada värld. Nu färgar man även butiksmiljön rosa med sina exponeringar.
”Vi är väldigt nöjda med de vi har och vill hitta fler personer som vill växa på samma sätt som de gör”.
Hundratusentals passerar detta nya spektakulära showroom dagligen. Man kallar butiken för världens största billboard.
Varuhuskedjan Åhléns inleder en stilutmaning där man använt sina egna medarbetare som modeller.
På onsdag börjar Mat.se:s egna foodtruck rulla på stadens gator.
The Body Shop väljer att i samband med Black Friday belysa frågan om mäns våld mot kvinnor och killars våld mot tjejer.
Nu ska det bli enklare att hitta Från Sverige-märkta varor i butiken.
Kunderna kan betala med sin tid hos Ikea. Ju mer tid man får resa för att komma till varuhuset desto mer rabatt får man. Bakom kampanjen finns två insikter
H&M Home lanserar sin höstkollektion med hjälp av ett hemma hos-reportage. Ansiktet utåt är den brittiska modellen och skådespelaren Poppy Delevingne.