Inför årets Fars dag lanserar Åhléns kampanjen ”Peppa pappa” som lyfter fram föräldralediga pappor. "Vi vill inspirera fler att vara pappalediga".
”The Pink Barbershop” har öppnat i Mood Stockholm. Alla intäkter från salongen går till Cancerfonden och svensk cancerforskning.
Fredells Byggvaruhus bjuder in till Fredellsdagarna, ett evenemang som hyllar kreativiteten och lyfter fram det moderna hantverket.
I samband med Stockholm Pride 2017 lanserar Wella ”Take pride in your hair”. Som en del i kampanjen öppnar man en liten salong på trottoaren till en av Stockholms mest gångtrafikerade gator.
För att fira och uppmärksamma sina matställen har köpcentrumet utvecklat matklockan och en tävling där vinnaren får möjlighet att äta gratis i en månad.
Peak Performance ger målgruppen i uppdrag att hitta företagets virtuella pop up-butiker. De placeras på utvalda vackra platser vid solens upp- och nedgång, och den som slutför utmaningen har chansen att välja fritt i Peak Performance virtuella pop up-butik.
Under några dagar i vår vill Ikea förvandla sina varuhus till världens största galleri, där modern fotokonst ska bli tillgänglig för alla.