Ambitionen är att skapa framtidens mest hållbara kiosk. Konceptet är nu uppdaterat – och har öppnat på ny plats.
Cerveras nya butik blir den första att presentera varumärkets uppdaterade koncept. Den fygitala upplevelsen är en viktig del av strategin.
En storsatsning ska pånyttföda kundupplevelsen på campus. Detta med automatiska kassalösa butiker, high tech-automater och robotleveranser.
Telia har öppnat ett nytt automatiserat butikskoncept med självbetjäning.
Starbucks har tagit fram en kiosk för självbetjäning. Den används inne i butiken som man samarbetar med och kunden gör sina beställningar via mobilen. Så här fungerar det.
För att öka effektiviteten och därmed försäljningen togs en ny kiosk fram till två klassiska teatrar i London. En viktig ingrediens i konceptets framgång är lösningens 80:20-design.
Millennials vill gärna klara sig på egen hand, utan att behöva prata med personal. De kommer älska den här lösningen för självbetjäning som nu testas av Walmart.