Servicebutikskedjan 7-Eleven säljer merchandise, souvenirer och memorabilia kopplat till varumärket.
Zalandos satsning presenteras i en virtuell miljö där varumärken, influerare och produkter mixas.
Ellos har tagit fram en kollektion tillsammans med programledaren, författaren och konstnären Kakan Hermansson.
Monki släpper en limiterad kapselkollektion av överblivet och återbrukat material – Up:cycle.
Under sin uppväxttid jobbade han i deras butiker. Nu har Kanye West via sitt varumärke Yeezy inlett ett samarbete med kedjan.
Lindex vill vägleda sina kunder till mer medvetna köp och inspirera dem till att bygga en hållbar garderob där alla plagg används.
Wesc har inlett ett samarbete med den svenska musikduon Galantis. En första kollektion är framtagen – inspirerad av aktens album och liveshower.
Ellos inleder ett samarbete med modedesignern Selam Fessahaye. Vårsäsongen 2020 lanseras en festkollektion som andas couture.
När allt fler letar snyggt, hållbart och etiskt producerat mode lanseras nu det hållbara klädvarumärket. En tom kalender är en del av hållbarhetsstrategin.
Moncler släpper sin nya exklusiva kolektion i Alibabas pop up-butik. Plattformen riktar sig till konsumenter som är intresserade av high end-shopping.