Skims har öppnat en ny pop up. Den fysiska butiken är avgörande för varumärkets utveckling.
Abercrombie & Fitch är efter några tuffa år på väg upp igen – här är förändringarna bakom lyftet.
Med mer än tre miljoner aktiva kunder på tolv marknader erbjuder verktyget insikter i kundernas beteende och köpmönster.
En ny undersökning visar vilka varumärken som upplevs som mest inkluderande. Ett av dem har nu lyssnat extra noga – och låtit internet skapa en kampanj.
Nio av tio företagsledare ser kunderna som främst digitala. Detta samtidigt som konsumenternas förväntningar på den digitala upplevelsen blir allt högre.
Digitalt födda varumärken utformar snabbare än andra – med hjälp av data – produkter för den nya tiden. Det menar en av detaljhandeln mäktigaste profiler.
Kedjan har lanserat personaliserad prissättning baserad på AI. Man ser redan en rejäl effekt på konvertering och lojalitet.
En ny rapport pekar på sambandet mellan datadrivna beslut och verksamheters framgång.
Kedjan sätter samman en Innovation Hub, ett nytt team av specialister.
Social commerce är ett buzzword. Men grunden läggs i en väl fungerande kommunikation i sociala medier. Här är tio steg som stärker varumärkets ställning.