#kundservice
De har koll på Zlatans service
"Vi är med och skapar en kundunik dialog under hela resan från första klick till att kunden bestämt sig för att behålla varan."
Konsumenterna vill ha effektiv shopping
Så lyckas du med kundservice via Twitter
Twitter är en snabb och lättillgänglig kanal för kundservice. Undersökningar visar att kundnöjdheten kan öka med 20 procent hos de företag som erbjuder service via Twitter. Här är sju tips som hjälper dig att lyckas.
Åtta teknikdrivna servicetrender
Kundupplevelsen präglas allt mer av den tekniska utvecklingen. Begreppet service står inför dramatiska förändringar där kunden har makten, informationen hittar konsumenten automatiskt och produkterna servar sig själva. Här är nio framtidsvisioner inom kundservice.
Här blev kundservice via Messenger succé
För hotellkedjan Hyatt har Facebook nu fått en ny central roll i verksamheten. Kunderna, och alla andra som vill, kan numera framföra klagomål eller ställa frågor via företagets tjänst via Facebook Messenger. Facebook menar att tjänsten kan rädda konsumenten från översvämmade inkorgar.
Zalando inför returtjänst med tidsprecision
E-handelsföretaget Zalando har lanserat en ny tjänst för returer – med preciserad upphämtning.
Långa kassaköer största och första klagomålet
Millennials är generation självbetjäning
Hackathon i köpcentrum ska ge bättre shopping
Köpcentrumet Westfield London arrangerar den 20–21 September ett hackathon. Man gör det som en del av lanseringen av Westfield Autumn Winter 2014.