I takt med att e-handeln ökar har även behovet av differentierade digitala upplevelser blivit större.
Kundupplevelsens betydelse har ökat under pandemin. Detta rankar kunderna som absolut viktigast.
För andra året i rad rankas man som Sveriges mest innovativa företag. ”De har lyckats anpassa sig efter förändringar på marknaden”.
Nio åtgärder som bidrar till att du når fram till konsumenterna under pandemin – och står stark på andra sidan.
Det är hög tid att demokratisera den skräddarsydda kundupplevelsen. Med Closet Retail kommer butiken närmare kunden.
Det är en revolution på gång. Automatisk utcheckning kommer förändra retail med sin friktionslösa upplevelse. Nu testar Circle K tekniken.
Vänta inte på ett normalläge som aldrig kommer – det är hög tid att skapa den nya butiksupplevelsen.
Twinings flaggskepp från 1706 har nyöppnats med ett uppdaterat koncept. Man har gått från transaktioner till upplevelser.
Amazon tar ett steg mot mer upplevelseinriktad shopping.
Besökarna erbjuds nu förutom en fräsch toalettupplevelse även innovativa tjänster inom hygien och hälsa.