#leksaker
Snöbollskastning i Legos skyltfönster
Snöbollarna är virtuella och tävlingen utspelar sig i butikernas skyltfönster.
Toys”R”Us inleder bred nysatsning
Det klassiska leksaksvarumärket Toys”R”Us ska lanseras på bred front igen. Här inleds satsningen.
Tematiserade upplevelser lockar familjer
Med sina tematiserade upplevelser har företaget lyckats locka hela familjer. Inom kort öppnar man två nya butiker, varav en är ett flaggskepp.
Toys”R”Us öppnar nytt flaggskepp
Toys"R"Us ska öppna ett nytt flaggskepp. Det nya flaggskeppet blir cirka 2 000 kvadratmeter stort och sträcker sig över två våningsplan.
Konceptbutik med stark köpupplevelse
Öppnar butik då man är övertygad om att kunna erbjuda det som krävs – en stark köpupplevelse.
Netflix och Walmart skapar Retail Hub
Erbjuder kunderna exklusiva produkter och innovativa upplevelser på plats i butikerna.
Personligt och interaktivt i Legos flaggskepp
Lego har öppnat ett nytt flaggskepp i det allt allt hetare distriktet. Det digitala och modulära upplevelsekoncept ska nu appliceras i hundratals butiker.
Toys”R”Us tror på den fysiska butiken
Nu har varumärket fått en ny ägare som tror på den fysiska butiken. Nya etableringar sägs vara på gång.
Retailtainment och marknad lyfter destination
Två upplevelsebaserade ankare utgör basen i destinationens uppdaterade utbud.
Nyheter Kundupplevelser Destinationer Mercato Metropolitano #köpcentrum #retailtainment #restauranger