Livsstilskedjan har prisats för sitt kreativa sätt att använda musik för att driva verksamheten framåt.
Livsstilsvarumärket Grandpa tar klivet in i hotellbranschen. ”Här har vi gått all in med en blandning av nytt och gammalt.”
För 20 år sedan öppnade Grandpa med ambitionen att vara mer än bara en butik. Strategin ligger fast.
Den lokala modehandlaren öppnar ytterligare en butik. Den nya butiken, som riktar sig till ungdomar och dam, är del av en större förändring i centrumet.
Livsstilskonceptet ”Verkstan The social life” är del av en ny satsning. Ambitionen är att bli Sveriges mest kreativa och inspirerande destination.
Amsterdam-baserade Scotch & Soda ökar sin tillväxttakt och öppnar ett större antal butiker.
Varumärket öppnar en noggrant kuraterad pop up-butik i det lyxiga boutiquehotellet.
Ett sortiment präglat av varumärkets DNA. Ugg planerar nu att lansera konceptet globalt.
Ägarnas känsla för detaljer uppmanar kunderna att inte bara handla – detta är en plats att spendera tid på.
Nyligen öppnade Miksajo i Wallenstams lokaler på Victoriagården i centrala Göteborg. Miksajo är en livsstilsbutik som erbjuder accessoarer, väskor och mode.