Ett mall run arrangeras för första gången i ett svenskt köpcentrum. Man hoppas starta en ny trend.
Det schweiziska sportvarumärket On har öppnat ett flaggskepp på den klassiska shoppinggatan. Se bilderna från butiken!
Varumärket växer snabbt såväl i europa som globalt – i dag öppnar ett nytt flaggskepp.
Hoka har öppnat sin första fristående butik i Europa. Här erbjuder man en aktivitets- och samlingsplats för sin community.
Varumärket Lululemon lanseras på Zalando med ambitionen att den globala gemenskapen ska växa.
Varumärket Hoka har skapat en AR-upplevelse där man tar målgruppen till världens tuffaste trail-lopp i franska Alperna.
Lululemon går in i ny kategori med en mission. ”Sportskor ofta är designade för män och sedan anpassade för kvinnor. Det passar inte oss alls”.
Hypade varumärket Allbirds utökar sitt erbjudande när man nu tar steget in i nya produktkategorier.
Med löparbanor, klätterväggar och simulatorer vill man inspirera sina kunder.
Varumärket vill revolutionerna löpning. Nu har man öppnat ett nyskapande flaggskepp med dold analysteknik och en magisk vägg.