McDonald’s har öppnat ett nytt flaggskepp i New York City vid Times Square. Här erbjuder man den senaste tekniken, men även en lugn och avslappnad miljö. Se bilderna här!
Konceptet huserar en mix av varumärken i en miljö som speglar framtidens detaljhandel. Här har Klarna och Daniel Wellington öppnat en gemensam butik.
Amerikanska dagligvarukedjan har öppnat ett nytt koncept. Här vlll man nå en målgrupp som bara har tid för ett snabbt stopp.
På den västra sidan av Manhattan i New York har en ny destination öppnat. I detta mixade projekt möts man av 100 000 kvadratmeter detaljhandelsyta på sju våningar samt ett spektakulärt konstverk. Detta är utan tvekan en av årets största händelser i köpcentrumvärlden. Se bilderna här!
Varumärket har öppnat ett flaggskepp i New York, det är också den första egna butiken. Den ligger i NoLIta på Lower Manhattan och här har man skapat en förtrollad trädgård av dofter.
I en vacker byggnad från sekelskiftet har varumärket öppnat ett nytt flaggskepp. Här finns bland annat en bar och ett noga kuraterat bibliotek.
Nya upplevelser i New York. Miljontals besökare besöker årligen en av stadens största sevärdheter. Nu möts de av en helt ny butik.
I dag, fredagen 14 december, öppnar Starbucks sitt nya upplevelsebaserade flaggskepp i meatpacking district i New York. Se bilderna här!
Ikea USA öppnar sin första citybutik i USA. Studion mitt på Manhattan markerar starten för kedjans strategi att etablera sig i stadskärnor. Här är bakgrunden.
Nya digitalt baserade tjänster och en butik som anpassas efter de lokala kundernas önskemål och beteende. Nike har öppnat att nytt responsivt flaggskepp.