Amsterdam-baserade Scotch & Soda ökar sin tillväxttakt och öppnar ett större antal butiker.
”Här vi kan ifrågasätta och utveckla gränsdragningen mellan varumärke, art och filmprojekt”.
Varumärket öppnar en noggrant kuraterad pop up-butik i det lyxiga boutiquehotellet.
Arkitektritad butik förstärker varumärkets strategi för omnikanal. ”Den fysiska butiken har alltid varit viktig för oss”.
Till hösten öppnar en outlet i köpcentrumet Caroli. Etableringen är en del av ett omfattande förändringsarbete.
Utökar satsningen som en del av sin omställning till att bli ett mer hållbart företag.
Monki släpper en ny app som ska stärka varumärkets position i målgruppen – och öka interaktionen.
Zalando har utökat antalet butiker i off price-segmentet. Denna gång med tidsbokning.
Nu ökar man takten i sin globala expansion, bland annat i Sverige.
Detta den första av ett antal planerade etableringar globalt. Nu har man släppt en första förhandstitt på konceptet.