Ingka Centres lanserar ett nytt namn för sina europeiska mötesplatser. Detta är bakgrunden.
Ingka Centres har öppnat sin första mötesplats i regionen. Här finns bland annat en rekordstor satsning på elbilar.
Ett nytt projekt ska utforska hur man skapar en digitalt innovativ och levande stadskärna.
Ingka Centers lanserar en ny version av sitt coworking-koncept. ”Vi ser det som ett lokalt nav för kreativa hjärnor, entreprenörer och företag”.
Kungens Kurva Shoppingcenter i Stockholm vill möta konsumentens nya krav med en storsatsning. Detta är vad man siktar på.
Nu är varumärket satt för den nya marknaden. Under namnet Lykli siktar man på att skapa destinationer som utgör en samlingspunkt för lokalsamhället.
Ingka Centres vill med ett nytt koncept pånyttföda köpcentrumens materbjudande med en växtbaserad meny – och ett nordiskt matmanifest.
Ingka Group och H&M stöttar hyperlokal kreativitet och erbjuder unika upplevelser i nytt butikskoncept. Detta finns i butiken just nu – se bilderna!
Ett nytt koncept för coworking går hand i hand med Ingka Centres positionering av sina destinationer som mötesplatser.
Området genomgår en omfattande renovering och förändring. Här skapas 7 000 kvadratmeter uthyrningsbar yta för retail.