Thon Property fortsätter att investera ”för att ge Norrköping en plats för handel, service och upplevelser”. Detta är på gång.
Ikea öppnar ett nytt format i tiotalet städer runt om i landet. Nu är det klart vilka orter som står närmast på tur.
Satsningen är ett led i Ikeas nya strategi. Nu är siktet inställt på en ny typ av städer.
Här kan kan boende i fastigheterna – och övriga – enkelt lösa ärenden som hör vardagen till.
Under våren öppnar ett nytt restaurangkoncept i Norrköping city. Konceptet tar avstamp i den kinesiska street food-kulturen.
KidsBrandStore driver e-handel i sex länder i Norden och Europa, samt sju fysiska butiker i Sverige.
Specsaversbutiken i centrala Norrköping har gått bra, nu öppnar man en andra butik.
Butiken i köpcentrumet erbjuder ett utbud av nya matchtröjor, träningskläder och andra klubbprylar.
Olav Thon Gruppen öppnar ett eventcenter som ska tillföra regionen en destination för nöje – och stärka den befintliga handeln. Här är tankarna bakom satsningen.
Stadskärnan ska stärkas och tillsammans med näringslivet vill kommunen öka dess attraktionskraft. Målet är att vara med att tävla om Årets stadskärna.