Man kallar det ”apoteksbranschens nu enda aktuella podcast”.
Personalisering avgörande för digital marknadsföring. Svenskarna vill se budskap kopplade till sina behov. Det visar ett pågående forskningsprojekt.
Man vill bjuda på inspiration, kunskap och roliga events. Nu testar Femman ett nytt koncept där köpcentrumet får besök av några av landets mest kända podcastprofiler.
Det är en premiär på flera sätt. För första gången producerar kedjan en egen podcast, men det är också första gången man talar om hur man överlevt i tuffa tider.
Mångfaldigt prisbelönade Barneys New York har lanserat en podcast där man fokuserar på ämnen som mode, stil, kultur och som man betonar själva – personlighet.
Den onlinebaserade matbutiken startar samarbete med "Sveriges manligaste podcast". Mat.se kommer att vävas in och bli en naturlig del av innehållet.
I Apotek Hjärtats nya podcast, Hjärtats gäster, bjuder chefsapotekare Annika Svedberg in olika experter för att prata om intressanta ämnen knutna till hälsa och välbefinnande.