En av de största onlinedestinationerna för hem och inredning öppnar två pop up-butiker. "Det är första gången någonsin konsumenter kan stiga in i vår värld".
Nu öppnar en ny shoppingupplevelse. Konceptet erbjuder varor i en mängd olika kategorier, med fokus på varumärken som är svåra att hitta i Sverige.
Grundarna av Monki, Cheap Monday och Weekday tar nu sitt senaste onlineprojekt in i den fysiska handeln. Inom kort öppnar det Florensbaserade konceptet AVAVAV en pop up-butik.
Mumindagen infaller i dag den 9: augusti och under firandet har Arabia en unik produkt till försäljning. För detta syfte öppnar man en pop up-butik som endast är öppen en dag.
Pop up-butiker i butiken. Det är varumärkets recept för att skapa variation och nya upplevelser. Efter en tids testande lanserar man nu strategin på bred front i fler butiker.
Man vill tillföra mode och skor i Båstad under semesterveckorna. Med en pop up-butik för konceptet Sneakers Corner ska man skapa ett levande forum för inspiration, produktkännedom och umgänge. Se butiken här.
Skönhetsvarumärket har öppnat en tillfällig konceptbutik i Tokyo. Pop up-butiken är fullproppad med ny teknik, bland annat testar man artificiell intelligens och ansiktsidentifiering för att skapa en bättre kundupplevelse.
Krämer och andra kosmetikprodukter absorberas av kroppen när de appliceras. Precis som det vi äter (nåja, men vi förstår andemeningen), menar man på Creams of the stone age.
Ladurée har öppnat en söt liten pop up-butik där man laddat upp med sina världskända godsaker. Kiosken finns i designeroutleten Bicester Village i brittiska Oxfordshire.
Trenden med pop up-butiker håller i sig. I Stockholmsområdet öppnade en rad nya koncept bland annat i Bromma Blocks och vid Sergels Torg.