Apotekskedjan utmanar en traditionell bransch med ett varmt uttryck och en inspirerande hälso-deli. Bakom satsningen står ett svenskt team.
Victoria's Secret globala kampanj Undefinable ”välkomnar och hyllar kvinnors röster och unika individuella perspektiv”.
Champagnebar i källaren och restaurang på takterassen. Butikskedjan erbjuder lyx och integritet på en helt ny nivå – mitt i New York.
Häxans butikskoncept är ett eget litet universum, ett bohemiskt crazy cat lady-hem. Det är också ett koncept som ligger rätt i tiden.
Zalando tar ett steg i ny riktning med sin positionering. Man vill stödja visionen om att bli en utgångspunkt för mode – och samtidigt hylla vanliga människor.
Syftet är att skapa medvetenhet kring effekterna kring medierna, både positiva och negativa.
Ny teknik skapar sömlös shopping mellan kanalerna och det är "smart retail" som driver utvecklingen framåt. E-handeln tar andelar, men fysiska butiker är fortsatt avgörande för utvecklingen.
Nu ska det bli lättare att navigera i gigantiskt stora Mall of America. Via ett system för positionering inomhus från svenska Senion kan kunderna snabbare hitta rätt i anläggningen.
Nu ska Kjell & Company lära kunderna att programmera och skapa egna innovationer. I samband med detta lanserar man boken "Hur funkar Ardino?".