Europeiska konsumenter har anammat prenumerationer. Detta toppar listan över vad som lockar mest.
Medlemsbaserade Singular Society har öppnat ett nytt flaggskepp i centrala Stockholm.
Vem som helst ska kunna köpa eller sälja kläder och accessoarer via plattformen online, oavsett varumärke.
I prenumerationen ingår en dryck om dagen i valfri storlek.
Användare av tjänsterna gillar att bli överraskade av lådornas innehåll. De flesta användarna finns i en specifik åldersgrupp.
Varumärket lanserar en hållbar prenumerationsservice för löparskor.
Att köpa skor till sina barn är både svårt och tidsödande. När Nike lanserar sin första prenumerationstjänst vill man ta bort friktionen – och ladda processerna med upplevelser.
Brandless skapar sitt sortiment tillsammans med sin community. Nu utökar man utbudet av produkter och tjänster.
Förpackningar kan bidra positivt till varumärkesbyggandet. För MeUndies är den ständiga förnyelsen, av bland annat förpackningarna, en stor anledning att man syns mycket i sociala medier.