Med restauranger och barer i en unik renoverad historisk miljö bryter RH ny detaljhandelsmark. Det är också startskottet för varumärkets globala expansion.
Nästa år öppnar Mr Cake, med den prisbelönta konditorn Roy Fares i spetsen, i Citykvarteret Mood.
I de centrala handelskvarteren pågår just nu en stor omvandling. O'Learys blir med sin storsatsning en del av det nya utbudet.
Volvo skapar en kreativ hubb för varumärket. Destinationen öppnar sina dörrar med ambitionen att inspirera, underhålla, utmana och utbilda.
Restaurangkedjan har lanserat ett nytt koncept baserat på automation. Det ska bidra till såväl lönsamhet som en snabbare kundupplevelse.
Ett nytt koncept har som mål att lyfta pommes frites från snabbmat till premiumprodukt.
Under juni etableras två verksamheter inom Food & Beverage. Man öppnar i centrala lägen i stadskärnan.
Projektet har funnits på ritbordet i 30 år – nu har det till slut öppnat. Paris har fått en ny destination med shopping, hantverk, konst och regional mat.
Här skapas en plats med potential att bli en stor och levande mat- och upplevelsedestination. Något som Eatery vill bidra till.
”Stadsdelscentrumet har potentialen att bli en ny knutpunkt för umgänge”. Det ska Mucho Gusto bidra till.