Restaurangkoncernen etablerar sig i Uppsala med ett italienskt mat- och dryckeskoncept.
Ett nytt koncept har som mål att lyfta pommes frites från snabbmat till premiumprodukt.
Utöver en allmän uppfräschning av ytorna utökas det nya Restaurangtorget. Fokus i förvandlingen ligger på hållbarhet.
Kedjan lyfter in ett dark kitchen med sex restaurangvarumärken i butiken.
Urban Delis medgrundare öppnar sin nya satsning i den nya centrumsatsningen.
Läget är spektakulärt, erbjudandet är handplockat. Time Out Market samlar det bästa från staden under ett och samma tak.
”Det ska vara spännande, överraskande och lockande att äta”.
Kedjan ska öppna en ny restaurang som är ”digital-only”. Här är det upphämtning och hemleveranser som gäller till hundra procent.
Picadeli öppnar sin första restaurang. ”Vi tänker fortsätta utmana definitionen av fast food, säger Kristoffer Sunér”, Head of Food Developement.
Med sitt sharingkoncept vill man skapa nya upplevelser. Restaurang Yomo etablerar sig under hösten i för detta banklokaler i Mitt i City.