Kundupplevelsens betydelse har ökat under pandemin. Detta rankar kunderna som absolut viktigast.
Cykelhandlarens ambitioner är att skapa ett heltäckande nätverk i Sverige och senare i hela Norden.
Vänta inte på ett normalläge som aldrig kommer – det är hög tid att skapa den nya butiksupplevelsen.
Pandemin har fått många att välja cykel i stället för kollektivtrafik. The Bike hub vill underlätta för cyklister i city.
När butiker stängs och konsumenterna arbetar hemifrån förflyttar kedjan sin verksamhet online. I ett första skede lanseras tjänster inom tre kategorier.
Onlineföretaget har genom åren gjort sig känt för att alltid sätta kunden i centrum. Nu tar man ytterligare ett steg och öppnar en tjänst för ”vad som helst”.
Konceptet är beläget i ett centralt cityläge. Detta är ett stilrent försök att skapa den perfekta platsen för självbetjäning med fokus på e-handel och paket.
Folkets Vårdcentral har nu öppnat sina dörrar i Tyresö Centrum. Ambitionen är att skapa centrum med fullservice och bra tillgänglighet.
Marie Svedberg har utsetts till Sveriges bästa butiksbiträde.
Grosvenor Europe rullar ut ett nytt koncept för service till e-handelskunder i sina köpcentrum.