Varumärket Caia Cosmetics öppnar under våren sin första fristående flaggskeppsbutik.
Kedjan har tagit fram ett nytt realityserieformat, skräddarsytt för Tiktok. Ambitionen är att inspirera och engagera.
H&M lanserar just nu en ny generation butiker. En rad uppdaterade och nya koncept öppnas. Ambitionen: att erbjuda en ny upplevelse.
Skincity’s erbjudande lyfts in i Kicks fysiska och digitala ekosystem.
Dashl flyttar in hos Åhléns. Målet är att positionera sig som den självklara skönhetsdestinationen.
Douglas har fått en bra start på året, såväl fysiskt som digitalt. Nu planerar man att öppna 200 nya butiker.
Svenskarna handlar mer läkemedel online än andra – och är mest intresserade av låga priser. Detta enligt en undersökning.
Caia Cosmetics öppnar sin första fysiska närvaro någonsin. Etableringen blir synlig på långt avstånd.
Lyko öppnar sitt största flaggskepp hittills med visionen att ta ut svängarna rejält.
Tillsammans har man fler än fem miljoner klubbmedlemmar. Nu ska respektive kunderbjudande utvecklas vidare.