Butikskonceptet vill erbjuda en levande och ständigt föränderlig retailupplevelse. Nu presenteras höstens tillkommande varumärken och event.
Under maj öppnar H&M Beauty sitt första fysiska flaggskepp någonsin.
Med en rebellisk attityd och passion för mångfald driver det kvinnoledda företaget förändring inom skönhetsvärlden.
Kicks har slutat retuschera allt egenproducerat bild- och filmmaterial. Man vill motverka orealistiska och osunda skönhetsideal.
En av Danmarks mest välkända detaljhandelskedjor siktar nu på Sverige. I hemlandet har företaget 261 butiker och en prisad e-handel.
Ett DNA-test möjliggör personaliserade produktrekommendationer.
Axel Johnson-bolagen Kicks och Skincity går samman och bildar Kicks Group. Mot slutkund kommer företagen drivas som fristående varumärken.
Dashl har öppnat en fristående butik där man erbjuder behandlingar i kombination med en konceptbutik – samt en väg in företagets digitala värld.
Butiken blir den första av sitt slag i Sverige med ett helt nytt butikskoncept som underlättar och förbättrar shoppingupplevelsen.
”Både makeup och hudvård är växande segment”, säger marknadschef Anna Martinsson.