Rizzo Group lanserar i dagarna ett initiativ i butik kopplat till återbruk och hållbarhet.
Nike delar in inlämnade produkter i tre kategorier. Lösningen rullas ut i butik just nu.
Fernando ”Bela” Belasteguín blir ambassadör för en ny nischad padelbutik. Satsningen lanseras under våren.
Ett sortiment präglat av varumärkets DNA. Ugg planerar nu att lansera konceptet globalt.
Varumärket lanserar en hållbar prenumerationsservice för löparskor.
Skechers har öppnat ett nytt flaggskepp på klassiska Rue de Rivoli i Paris. ”Förväntar oss att denna butik blir en viktig showpiece”.
Ett svalkande kosläpp i form av en sneaker. Ben & Jerry's har i samarbete med Nike tagit fram en sko som är inspirerad av en glass.
”Det kommer ge oss helt nya insikter kring korsförsäljning att arbeta vidare med”.
Scorett öppnar ett nytt flaggskepp i ett noga utvalt läge i stadskärnan. ”Satsningar i attraktiva citylägen blir allt viktigare för oss”.
Det svenska varumärket säljer högkvalitativa och handgjorda skor. Nu öppnar man en flaggskeppsbutik – och kan samtidigt checka av två tunga retailtrender.