Varuhuset har skapat julkänsla deluxe inför de kommande helgerna. Man gör det under parollen ”ju mer desto bättre!”. Se bilderna här.
Personen bakom en av Stockholms mest pyntade balkonger har i år skapat köpcentrumets julskyltning.
Snöbollarna är virtuella och tävlingen utspelar sig i butikernas skyltfönster.
Stone Islands nya flaggskepp är grafiskt iögonfallande och förvandlar hela ytan till en tydligt kommunicerande mediekanal.
Liveshopping, det vill säga livestreamde shopping-event, fortsätter att vara en snackis. Nu har företeelsen dykt upp även i skyltfönstren.
Grandpa har nu lanserat Artsy Window i sin citybutik på Gamla brogatan i Stockholm. Konceptet upplåter ett helt skyltfönster till utvalda kreatörer.
Dagligvarukedjan har ställt den traditionella stormarknadens layout på kant – och skapat en entré in till matglädjen. Kassorna har bytts ut mot ett levande kök.
Ofta är det också de små detaljerna som blir pricken över i:et. Clarks firar #Pride2018 i sin butik på Regent Street i London med regnbågstema.
Zara har nyöppnat sitt flaggskepp, här presenterar man framtidens butik. Kunderna möts av automation, RFID-teknik och sömlöshet. "Det är ett viktigt ögonblick för Inditex".