Primark integrerar insikter genererade via sociala medier i sin produktutveckling. ”Detta markerar ett skifte”.
Kunderna ställer allt högre krav när man handlar digitalt. Här är fem trendande konsumentbeteenden just nu.
Från början var den sociala plattformen en plats för inspiration, nu har den utvecklats till ett av de viktigaste sökverktygen – speciellt för Generation Z.
Konsumenterna formar just nu framtidens detaljhandel. Här är åtta beteenden som trendar – och som du behöver ha koll på.
Yngre användare hittar nya vägar till information och varumärken. Valen präglas av den teknik och de plattformar man använder.
Lidl Sverige växer snabbt på TikTok. Bakom satsningen finns en uttalad strategi.
En ny studie kartlägger hur mycket svenska konsumenter handlar via sociala plattformar.
Sociala medier präglar svenskarnas shopping. TikTok är den plattform som ökar snabbast enligt en ny studie.
Att smidigt skapa en fygital upplevelse är en utmaning för många. QR-koden kan vara ett effektivt verktyg.
AI i allmänhet och ChatGPT i synnerhet är stora snackisar. Den digitala kundkontakten utvecklas snabbt – här är 15 intressanta trender just nu.