Nyligen dök Beatles upp i en egen pop up-butik laddad med upplevelser och merchandise. Här bjöds på färgstarka exponeringar och instavänliga dekorer.
Svenska klädmärket Blankdays öppnar pop up-butik i Soho, New York. Detta som en del i företagets strategi att etablera varumärket internationellt.
I en vacker byggnad från sekelskiftet har varumärket öppnat ett nytt flaggskepp. Här finns bland annat en bar och ett noga kuraterat bibliotek.
Ska du åka till NRF Retail's Big Show i New York? Då kan du passa på att kika in i Asics nya flaggskepp på Femte avenyn.
När Chobani öppnade i SoHo i New York blev det en omedelbar succé. Nu lämnar man för första gången Manhattan för nya samarbeten.
Fokus i Nikes nya flaggskepp ligger på upplevelser och personalisering. På drygt 5 000 kvadrat erbjuder man en nivå på servicen värdig stjärnor som Serena Williams.
I tider när den fysiska butiken söker sin nya roll tar det koreanska varumärket ut svängarna ordentligt. Butikerna liknar installationer och var 25:e dag presenterar man nya samarbeten med konstnärer och designers. Nu har man öppnat ett nytt spektakulärt flaggskepp i New York.
Den brittiska dagligvarukedjan Tesco öppnar i dag en pop up-bar i London. Mitt i hjärtat av Soho, på Wardour Street, slår man upp portarna i ett galleri.
Digital tekniken ger personalen tillgång till köphistorik och rekommendationer. På skärmarna syns användargenererat innehåll. Välkommen till den fygitala butiken, en extremt personaliserad upplevelse.