I Casalls nya koncept möter mode innovativ funktion. Med designen vill man hylla kvinnliga former, styrka och passion.
Det svenska träningsvarumärket Aim’n öppnar en tillfällig butik i Stockholm. Företaget ser det som ett viktigt steg i den övergripande missionen.
Ambitionen är att demokratisera sportmode – och inspirera till ett mer aktivt liv. I kampanjen medverkar bland andra fitnessikonen Jane Fonda.
Har utveckla sin e-handel från enskild butik till marknadsplats. Nu lanseras lösningen.
Lululemon lanserar två nya initiativ som ska bidra till att minska varumärkets miljöpåverkan.
Lululemon har nått sitt mål att fördubbla sin försäljning via e-handel. Man gjorde det tre år tidigare än beräknat.
Jennie Ekegren har rekryterats till en ny roll som inköps- och försäljningscontroller på Daily Sports.
Sportmodeföretaget ICANIWILL rekryterar Head of Product Development & Design från Gant.
Nike har öppnat konceptet House of Innovation i centrala Paris. Här vill man samla sin community i en uppkopplad miljö. Se bilderna från butiken!
Alexander Matt har utsetts till ny global marknadsdirektör för Fjällräven. Han har tidigare arbetat för bland annat Adidas och Levi's.