Modekedjan vill lösa vad man menar är ett av de vanligast problemen; att hitta en hållbar personlig stil.
Med en automatiserad AI-lösning vill man skapa framtidens hälsokontroll – bland annat i köpcentrum.
Ett nytt koncept för framtidens postkontor har lanserats. Här erbjuds ett brett utbud av tjänster samt fysisk retail.
Ingka Centers lanserar en ny version av sitt coworking-koncept. ”Vi ser det som ett lokalt nav för kreativa hjärnor, entreprenörer och företag”.
NK har byggt om avdelningen NK Man. Ytan har utökats och nya tjänster har adderats.
Nu öppnar den fisnak kedjan sitt första varuhus i Sverige. På sikt är målet att man ska etablera sig över hela landet.
Köpcentrum lämplig plats för att utveckla en mobilitetshubb för framtidens hållbara transporter.
Snabbmatskedjan Subway vill överträffa sina gästers förväntningar med nytt koncept.
Nyligen öppnade Lidl en ny typ av laddstationer där man erbjuder supersnabb laddning dygnet runt, alla dagar i veckan.
Mood District i Stockholm fortsätter att förnyas. Nu växer en ny pusselbit fram – ambitionen är att skapa en plats där man vill spendera tid och umgås.