#träning
Mode möter funktion hos Casall
I Casalls nya koncept möter mode innovativ funktion. Med designen vill man hylla kvinnliga former, styrka och passion.
Hållbar marknadsplats breddar utbudet
”Visar att vi menar allvar. Vår ambition är att bli ett Amazon för hållbara produkter”, säger marknadschefen.
Här är Technogyms första butik i Sverige
Nu har Sveriges första Technogymbutik öppnat. Butikens utformning är resultatet av ett samarbete med designern Antonio Citterio.
Köpcentrum blir levande mötesplats i förorten
Köpcentrumet ska bli en självklar mötesplats i förorten. Edutainment, yoga och utomhusbio är en del av utbudet.
Hemmagym nytt inslag i fysiska butiker
Fysiska detaljhandelskedjor inleder samarbeten med inriktning på fitness i hemmamiljön.
Lululemon: ”Fysiska butiken är väldigt viktig”
Den fysiska manifestationen är väldigt viktig – nu definierar Lululemon vad butikens syfte ska vara i framtiden.
Ny träningsstudio i Mood District
Företaget driver sedan 2013 träningsstudios i Stockholm där man erbjuder nischad gruppträning i mindre klasser. Nu i mars öppnar man en studio i Mood District Stockholm.
Virtuellt träningskoncept växer snabbt
Handelstrender har tidigare berättat om hur träningskonceptet mer eller mindre av en tillfällighet etablerades i köpcentrum. Nu siktar man på 100 nya showrooms – och närmar sig våra breddgrader.
Nya upplevelser i Decathlons konceptbutik
Sportkedjan Decathlon har öppnat ett nytt butikskoncept. Här skapar man nya upplevelser med hjälp av friskvård, sportutövande och ny teknik.