Ny studie: Generation Z, föredrar chattar och textmeddelanden för kundservice.
I en ny studie konstaterar man att det är hög tid att gå från reaktiva strategier till ett proaktivt agerande.
En ny undersökning visar vilka åtgärder som är mest angelägna. Man har dessutom kartlagt den svenska medvetna konsumenten.
Ny rapport: ”Förändringar kräver engagemang från såväl kunder som modeindustrin”.
Användare av tjänsterna gillar att bli överraskade av lådornas innehåll. De flesta användarna finns i en specifik åldersgrupp.
Ett turbulent år ledde till kraftigt förändrad e-handelsmarknad och nya konsumentbeteenden. Det visar en ny rapport.
Efterfrågan på AI-styrda konversationer ökar. Användningen flyttas nu vidare ut i organisationen till försäljning och marknadsföring.
Konsumenten vill se en digitaliserad butik och fler automatiserade och obemannade koncept. Det visar en ny studie.
Snabbare, säkrare och enklare köpupplevelse. Konsumenten har nya förväntningar enligt ny undersökning.
Konsumenterna vill handla från butiker i det lokala samhället. Curbside pickup spelar då en viktig roll enligt en ny undersökning.