Än en gång är det dags att pånyttföda köpcentrumet. Här är avgörande byggstenar som måste finnas på plats i köpcentrumet 3.0.
Lego har öppnat ett nytt flaggskepp i det allt allt hetare distriktet. Det digitala och modulära upplevelsekoncept ska nu appliceras i hundratals butiker.
Sergelgatan i centrala Stockholm genomgår just nu en förvandling. Ambitionen är att bli ett nytt centrum för upplevelser.
Besökarna möts av en 700 kvadratmeter stor destination – en smurfby fylld av upplevelser för familjer och barn.
Gibson Garage ska bli en måste-destination för alla som är intresserade av, eller spelar, gitarr.
Muji erbjuder minnesvärda shoppingupplevelser och personlig service.
Ny etablering. JumpYards långsiktiga mål är att bli Sveriges näst största sport, sett till mängd rörelse.
Köpcentrumet har påbörjat bygget av en ny sportanläggning på taket.
Här omvandlas en tidigare butikslokal till en plats för aktivitet och upplevelser.
Helhetskonceptet ska bli ett starkt komplement till köpcentrumets nuvarande utbud.