Klassiska varuhuset lyfter in trädgården i butiken med en kreativ sortimentsmix och unika produkter.
Nutritionister, tränare och samarbetspartners bidrar för att kunderna ska sina målsättningar.
Kunden möts av lösningar för sömlös omnikanal samt av ny teknik som gör upplevelsen enklare och säkrare.
Gina Tricots nya butikskoncept har skapats för att lyfta fram plaggen på bästa sätt.
På fyra våningar omsluter man besökaren i allt vad varumärket Rituals står för.
Här vill Burberry knyta kunden närmare sig via social valuta och upptäckarglädje.
Vi har sammanställt bilder och länkar till världens bästa butiksdesign just nu. Följ med på en inspirerande butiksresa!
Dagligvarukedjan har ställt den traditionella stormarknadens layout på kant – och skapat en entré in till matglädjen. Kassorna har bytts ut mot ett levande kök.
I en tid då förnyelse behövs mer än någonsin, är tanken att den nya destinationsbutiken ska ge mer innovativa, kreativa och personliga upplevelser. Se bilderna här!
Varumärket har öppnat butik i Coal Drops Yard vid Kings Cross i London. Det är resultatet av ett samarbete som syftade till att definiera synen på mode – och arkitektur.