”Vi strävar alltid efter att omdefiniera vad det innebär att vara en lågpriskedja”.
Butiken är viktig för att möta kundens förväntningar på snabba leveranser – förutsatt att man löser dessa fem utmaningar.
Ska erbjuda teknikbaserade betal- och finansieringslösningar – för egna och andras kunder.
Kunderna handlar produkter i förpackningar som sedan återlämnas, rengörs och används igen.
Allt fler konsumenter reagerar negativt på för stora förpackningar med onödig luft.
Trots att e-handeln utvecklades mer positivt än någonsin under pandemins inledning fortsätter tillväxten.
Den grundläggande drivkraften är fortfarande bekvämlighet. Det framgår i en ny undersökning.
Morgondagens vinnare omfamnar den nya hybridkundens behov. Så här går det till.
Lanserar en ny kedja av virtuella butiker i Sverige. Siktar på butiker i minst tio städer under 2022.
AI kan bidra till en mer hållbar lönsamhet inom såväl fysisk som digital handel. Här är tre områden att börja med.