Varumärket Under Armour går i Nikes fotspår. Försäljningen direkt till konsument prioriteras allt mer.
Modekoncernen lämnar köpcentrumen, men ser den fysiska butiken som fortsatt viktig för att rekrytera omnikunder.
AMF Fastigheter och Bambuser lanserar The Lobby Live, en studio för live video shopping med popup-ytor.
Lösningen appliceras på befintliga butiker. ”Detta är en game-changer”.
Paketskåp är en allt hetare trend inom detaljhandeln. Budbee siktar nu på att bli marknadsledande inom området.
Man utlovar en kundupplevelse utöver det vanliga. Konceptet innehåller även food & beverage och retail.
Varumärket lanserar en hållbar prenumerationsservice för löparskor.
Odd Molly tar nu efter ett flertal Live Video Shopping-event ett nytt grepp om formatet. Tittaren bjuds in på livestreamat matmingel.
Det är en revolution på gång. Automatisk utcheckning kommer förändra retail med sin friktionslösa upplevelse. Nu testar Circle K tekniken.
Studier visar att konsumenterna vill se en fortsatt satsning på curbside pickup.