Försäljningen i dagligvaruhandeln minskade med 0,9 procent. Tillväxten i e-handeln uppgick till 39,5 procent.
Konsumentens nya beteenden består till stora delar även i Post Corona Retail. Det visar en ny studie.
Medarbetarnas klädsel påverkar hur villiga kunderna är att ta kontakt. Det visar en ny studie.
Ny studie: Generation Z, föredrar chattar och textmeddelanden för kundservice.
Svenska folket har utsett Sveriges mest attraktiva arbetsgivare inom retail. Här är resultatet.
I en ny studie konstaterar man att det är hög tid att gå från reaktiva strategier till ett proaktivt agerande.
En ny undersökning visar vilka åtgärder som är mest angelägna. Man har dessutom kartlagt den svenska medvetna konsumenten.
Snabb utveckling – år 2025 kommer 80 procent av all försäljning inom B2B ske digitalt.
Ny rapport: ”Förändringar kräver engagemang från såväl kunder som modeindustrin”.
Användare av tjänsterna gillar att bli överraskade av lådornas innehåll. De flesta användarna finns i en specifik åldersgrupp.