H&M-ägda Arket fortsätter sin expansion, detta i och med att varumärket öppnar ännu en flaggskeppsbutik.
Arket öppnar sin första pop up-butik någonsin. ”Ytan uppmuntrar verkligen till nyfikenhet”.
Det H&M-ägda livsstilsvarumärket Arket utökar sin närvaro i Sverige. Här öppnar man sin första butik i Malmö.
Mode- och livsstilsmärket Arket fortsätter att expandera. Under våren 2024 öppnar man sin första butik i landet.
Nu lanseras frimärken med illustrationer av plagg från Gudrun Sjödén, Arket, Whyred, Filippa K och Hope. De är illustrerade av konstnären Mats Gustafson.
Under de senaste åren har det hänt mycket hos H&M. Nya koncept har lanserats och tester pågår för fullt. Ambitionen: Att utveckla kundupplevelsen.
H&M genomför för andra gången på kort tid en lansering av ett nytt koncept. Efter Arket lanseras nu Afound, en marknadsplats med kuraterat sortiment inom mode och livsstil. Satsningen är både fysisk och digital.
Under sommaren lanserar modekedjan ett helt nytt butikskoncept. Det beskrivs som en modern marknadsplats för mode och heminredning. Lansering sker också online i 18 länder.