I slutet av augusti utökar Moodkvarteret sitt utbud när Blue Billie öppnar ny butik.
Modevarumärket öppnar flaggskepp med loungeyta. Köpcentrumet bjuder in till Flip Out-aktiviteter. Det är några av veckans nyheter om etableringar.
Medlemsbaserade Singular Society har öppnat ett nytt flaggskepp i centrala Stockholm.
Den 18:e september öppnar skribenten och programledaren Nina Campioni en pop up i Mood i Stockholm.
Nästa år öppnar Mr Cake, med den prisbelönta konditorn Roy Fares i spetsen, i Citykvarteret Mood.
Sustainable pop-up öppnar i Mood Stockholm, en satsning som samlar sju hållbara varumärken inom mode, hemtextil, klädvård och smycken.
”Framtidens butik handlar om så mycket mer än bara själva produkterna i sig”. Konceptet erbjuder upplevelser och ett sortiment som varieras.
Nu öppnar företaget sin första konceptbutik, en sömndestination.
Nu öppnar The Lobby Live, en studio för live video shopping och popup-ytor för fysisk handel.
Nu öppnar designern Alexander Stutterheim en butik där han samlar sina hjärteprojekt. Fokus är satt på kvalitet och slow fashion.