Victoria's Secret globala kampanj Undefinable ”välkomnar och hyllar kvinnors röster och unika individuella perspektiv”.
Victoria’s Secret lanserar en digital plattform med varumärken från tredje part. Fokus är satt på företag som leds av kvinnor.
Victoria’s Secret har valt att etablera sin första skandinaviska flaggskeppsbutik i Gallerian i Stockholm.
Victoria’s Secret öppnar efter sommaren sin första butik i Göteborg, närmare bestämt i Nordstan.
Forever 21 toppar listan över de varumärkena som lyckas bäst i målgruppen millennials. Svenska H&M hamnar på sjunde plats.
Högra löner, fler heltidstjänster och bättre utbildning. L Brands, som står bakom Victoria's Secret, satsar nu stort på att utveckla personalstyrkan i sitt butiksnätverk. Man räknar med att det ska påverka försäljningen positivt.
Nu öppnar Victoria’s Secret ännu en butik på Arlanda, denna gång i Sky City, vilket innebär att butiken blir tillgänglig för alla oavsett om man ska ut och resa eller ej.
Nu berättar Unibail-Rodamco att Victoria’s Secret, River Island, Peak Performance, Tiger of Sweden och Foot Locker är klara för etablering i Mall of Scandinavia.
Victoria's Secret öppnar sin tredje svenska butik på Emporia i Malmö. Det sker i samarbete men Agora Trading som en följd av framgången för de två första butikerna som öppnade på Arlanda flygplats 2013 och Hamngatan i Stockholm 2014.
Expansionen i Sverige och Norden kommer att fortsätta. Så här stora ska de bli.