Zalando skalar upp sina AI-drivna tjänster. ”Vi erbjuder nu kunderna ännu mer lokal inspiration”.
Varumärket Lululemon lanseras på Zalando med ambitionen att den globala gemenskapen ska växa.
Storleksråd minskar andelen returer avsevärt. Nu lanserar Zalando ett virtuellt provrum som ska hjälpa kunden hitta rätt i sortimentet.
Zalando utforskar hur ChatGPT kan utveckla shoppingupplevelsen. ”Det här är bara början”.
Nu inleder Nike ett större samarbete i Europa med ambitionen att skapa framtidens marknadsplats.
Samlar mode, accessoarer och exklusiv skönhet under samma tak i ”den ultimata destinationen”.
Ny rapport: ”Förändringar kräver engagemang från såväl kunder som modeindustrin”.
Zalando har utökat antalet butiker i off price-segmentet. Denna gång med tidsbokning.
Syftet är att hjälpa butikerna nå ut till en bredare målgrupp samt möta nya kanaloberoende beteenden.
Zalandos satsning presenteras i en virtuell miljö där varumärken, influerare och produkter mixas.