Den 13 mars slår Power upp dörrarna till sitt nyrenoverade varuhus i Lund. Man benämner konceptet som framtidens varuhus.
Med ett nytt butikskoncept lyfts den klassiska matmarknaden in i framtiden. Det sker med människor, produkter och gemenskap.
MediaMarktSaturn konverterar försäljningsytor. Med Space-as-a-service förvandlar man ytor i butikerna till nya upplevelser.
Nu har & Other Stories öppnat sitt nya butikskoncept. Kika in i en värld av kreativitet och självuttryck.
Skovarumärket Skechers har öppnat sin första butik med en nydesignad aktivitetsinriktad upplevelse.
Varumärkets signaturfärg kombineras med hantverk. Resultatet är en effektfull fasadkaramell signerad Tiffany & Co.
Christina Aguilera fanns bland gästerna när H&M:s flaggskepp invigdes. I en av butikens nyheter förvandlas kunden till sin egen stilstjärna.
Kompetens och hantverk har satts i fokus i varumärket Etons tolkning av en lyxig butiksupplevelse.
NordicFeel öppnar sin första fysiska butik. Från och med nu är detta varumärkets hjärta. Så här skapades den.
Varumärkets prisade flaggskepp i New York var nyskapande. Nu fortsätter man utvecklingen av upplevelsen i ytterligare ett nyöppnat flaggskepp.