Hundratusentals passerar detta nya spektakulära showroom dagligen. Man kallar butiken för världens största billboard.
Carrefour har lanserat ett nytt koncept för att möta kundernas förväntningar på shoppingupplevelsen.
Här ska möbler och heminredning få en andra chans. Det nya konceptet ska nu öppnas i samtliga varuhus.
Lidl Sverige lanserar en ny kvalitetsmärkning.
Kunden möts av lösningar för sömlös omnikanal samt av ny teknik som gör upplevelsen enklare och säkrare.
Adderar digitala kommunikationsytor där man ska dela med sig av kunskap och inspiration.
Gina Tricots nya butikskoncept har skapats för att lyfta fram plaggen på bästa sätt.
Kedjan Granit vill skapa mervärde för och digital närvaro. Satsningen linjerar väl med vad konsumenterna vill uppleva i framtidens retail.
Varumärket vill revolutionerna löpning. Nu har man öppnat ett nyskapande flaggskepp med dold analysteknik och en magisk vägg.
Kedjan vill hjälpa sina kunder att hitta produkter från företag som drivs av minoritetsgrupper.